WhatsApp aracılığıyla müşteriyle doğrudan CRM'den iletişim kurun

Popüler CRM'lerle basit WhatsApp entegrasyonu.
5 dakikada kolayca bağlanın — geliştirici gerekmez.

Sonunda, haberciler aracılığıyla satış yapmak artık çok kolay

  • Satış temsilcileri doğrudan CRM'lerinden WhatsApp'a yazabilecek
  • Bir satış temsilcisi yalnızca kendi görüşmelerini görür, takım lideri herkesin sohbet geçmişini görür
  • Yeni müşteriler için iletişim ve fırsatlar otomatik olarak oluşturulur
  • Konuşma geçmişi CRM'de saklanır
  • Rutin mesajlar otomatik olarak gönderilir

Satış ekibindeki yazışmalar artık sorun olmayacak

  • Satış temsilcisi tatilde olsa bile müşteri bir yanıt alır.
  • Bir satış temsilcisi hastaysa, tatildeyse veya şirketten ayrılıyorsa, birkaç tıklamayla müşterilerinizi başka bir çalışana yönlendirebilirsiniz.
  • Satış temsilcilerinin sohbet geçmişi şirkette kalır
  • Bir çalışan gelip kişisel telefonlarındaki tüm sohbet geçmişini aldı diye müşterilerinizi kaybetmeyin. Artık tüm diyaloglar tek bir yerde saklanacak - CRM.
  • "Mesaj attığım için çok aramadım" diyen yok.
  • Satış temsilcisinin ne kadar, ne zaman ve kiminle iletişim kurduğunu tam olarak bileceksiniz. Ve satış temsilcisi sizin bildiöinizi bilecek.

Evet yaparız. WhatsApp Business API'yi CRM ile entegre edebilirsiniz. Kendiniz yapın veya yardım için destek ekibimizle iletişime geçin. Doğrulama için başvurmanıza, şablonları kabul etmenize, yeşil onay almanıza yardımcı olabiliriz.

Mümkün, WhatsApp Business API bunun için harika. Dönüşüm oranını artırmak için sınırsız toplu mesaj gönderebilir ve mesajlara düğmeler ekleyebilirsiniz.

Evet. Ayrıca, tüm satış temsilcileri için bir numara kullanırsanız, grup sohbetlerini yalnızca müşterileriyle görürler, başka kimseyle görmezler

WhatsApp Business API, Telegram ve Instagram'ı ister herhangi biri ister hepsini birden entegre edebiliyoruz. Birkaç haberci olsa bile, müşterilere tek bir pencereden yanıt verebilirsiniz.

CRM'iniz listesinde yoksa Wazzup'ı API üzerinden kullanabilirsiniz.

Evet, tüm satış temsilcileri CRM veya mobil uygulamamızı kullanarak kısa mesaj gönderir ancak birbirlerinin mesajlarını görmezler.

Evet, sorun yok. Tüm satış temsilcilerini tek bir kanala aktarmak veya her biri için ayrı bir kanal oluşturmak mümkündür.

Evet, bu şekilde çalışan firmalarımız var. Her şubenin, o şubedeki tüm satış temsilcileri tarafından kullanılan kendi telefon numarası vardır. Bu numaraya yeni sorgulama yapıldığında bu şubenin satış temsilcileri arasında dağıtılır.

Evet, Roistat, CoMagic ve Google ID ile çalışan diğer herhangi bir analitik sistemle entegrasyon kurabiliriz

Fiyatlandırma planınızı seçin

Start

$20

kanal başına aylık


  • CRM entegrasyonu
  • Yalnızca müşteri sorgularına yanıt verin
  • Ayda 100 sohbet

Pro

$45

kanal başına aylık


  • CRM entegrasyonu
  • Müşteri ile konuşma başlatabilir
  • Ayda 500'e kadar sohbet

Max

$90

kanal başına aylık


  • CRM entegrasyonu
  • Müşteri ile konuşma başlatabilir
  • Sınırsız sohbet

Wazzup