Satış temsilcileri doğrudan CRM'lerinden WhatsApp'a yazabilecek
Bir satış temsilcisi yalnızca kendi görüşmelerini görür, takım lideri herkesin sohbet geçmişini görür
Yeni müşteriler için iletişim ve fırsatlar otomatik olarak oluşturulur
Konuşma geçmişi CRM'de saklanır
Rutin mesajlar otomatik olarak gönderilir
Satış ekibindeki yazışmalar artık sorun olmayacak
Satış temsilcisi tatilde olsa bile müşteri bir yanıt alır.
Bir satış temsilcisi hastaysa, tatildeyse veya şirketten ayrılıyorsa, birkaç tıklamayla müşterilerinizi başka bir çalışana yönlendirebilirsiniz.
Satış temsilcilerinin sohbet geçmişi şirkette kalır
Bir çalışan gelip kişisel telefonlarındaki tüm sohbet geçmişini aldı diye müşterilerinizi kaybetmeyin. Artık tüm diyaloglar tek bir yerde saklanacak - CRM.
"Mesaj attığım için çok aramadım" diyen yok.
Satış temsilcisinin ne kadar, ne zaman ve kiminle iletişim kurduğunu tam olarak bileceksiniz. Ve satış temsilcisi sizin bildiöinizi bilecek.
Evet yaparız. WhatsApp Business API'yi CRM ile entegre edebilirsiniz. Kendiniz yapın veya yardım için destek ekibimizle iletişime geçin. Doğrulama için başvurmanıza, şablonları kabul etmenize, yeşil onay almanıza yardımcı olabiliriz.
Mümkün, WhatsApp Business API bunun için harika. Dönüşüm oranını artırmak için sınırsız toplu mesaj gönderebilir ve mesajlara düğmeler ekleyebilirsiniz.
Evet. Ayrıca, tüm satış temsilcileri için bir numara kullanırsanız, grup sohbetlerini yalnızca müşterileriyle görürler, başka kimseyle görmezler
WhatsApp Business API, Telegram ve Instagram'ı ister herhangi biri ister hepsini birden entegre edebiliyoruz. Birkaç haberci olsa bile, müşterilere tek bir pencereden yanıt verebilirsiniz.
CRM'iniz listesinde yoksa Wazzup'ı API üzerinden kullanabilirsiniz.
Evet, tüm satış temsilcileri CRM veya mobil uygulamamızı kullanarak kısa mesaj gönderir ancak birbirlerinin mesajlarını görmezler.
Evet, sorun yok. Tüm satış temsilcilerini tek bir kanala aktarmak veya her biri için ayrı bir kanal oluşturmak mümkündür.
Evet, bu şekilde çalışan firmalarımız var. Her şubenin, o şubedeki tüm satış temsilcileri tarafından kullanılan kendi telefon numarası vardır. Bu numaraya yeni sorgulama yapıldığında bu şubenin satış temsilcileri arasında dağıtılır.
Evet, Roistat, CoMagic ve Google ID ile çalışan diğer herhangi bir analitik sistemle entegrasyon kurabiliriz