Satışları artırmak ve müşteri desteği için güçlü çok kanallı iletişim platformu
Tüm anlık mesajlaşma programlarını ve sosyal medyayı tek bir sohbet merkezinde kullanın
Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram, Viber, VK, canlı sohbet merkezi ve diğer sosyal medya gibi tüm modern iletişim platformlarını kullanarak müşterilerinizle tek bir uygulama üzerinden iletişim kurun.
Müşterinizi güvendikleri habercilerle etkileşime geçirin. Birden fazla sekme arasında geçiş yaparak zaman kaybetmeye ve sohbet merkezleri ile diyaloglar arasında kaybolmaya son verin.
Sorgu işleme verimliliğini artırarak dönüşüm oranını artırın
Müşteri iletişiminizi geliştirmek için Umnico'yu kullanın:
Dijital boru hattından yararlanın
Mesaj bildirimlerini ayarlama
Sık sorulan sorulara yanıt veren robotlaştırma
Diyalog kaynaklarını takip edin
Potansiyel müşterileri personeliniz arasında dağıtın
Daha fazla analiz ve içe aktarma için müşteri veritabanınızı dışa aktarın
Müşteri sayınızı katlayarak çalışanlarınızın daha fazla satış yapmasını sağlayın
Umnico, tüm iletişim kanallarını tek bir uygulamada toplayarak müşterilerle çok kanallı iletişim kurmayı mümkün kılıyor. Müşterilerinize kendileri için uygun olan yerde ulaşabilir, sorgulama işlemlerinin hızını ve kalitesini artırabilir, sadakat oranını artırabilir ve satış hacmi sınırlarını aşabilirsiniz.
Daha fazla müşteriyle etkileşim kurmak için işletmenize uygun tüm iletişim kanallarını bağlayın.