Süper Basit Tutun
Davranışı izlemeyi, darboğazları bulmayı, müşteri kaybını azaltmayı ve geliri artırmayı kolaylaştırdık
Her Eylemi Bir İnsana Bağlayın
←Her eylemi bir insana bağlamak, pazarlamanızın birden fazla kanaldaki başarısını takip etmeyi son derece kolaylaştırır.
Çok Kanallı Atıf
←Müşterinizin yolculuğunda hangi pazarlama yollarının nihayetinde bir dönüşüme yol açtığını anlayın. Günümüz müşterileri, sosyal medya, arama motorları ve geri bağlantılar dahil olmak üzere birçok farklı temas noktası aracılığıyla şirketlerle etkileşime girer.
A/B Testi Farklı Akışlar
←Hangi dizilerin en iyi şekilde çalıştığını görmek için farklı kullanıcı akışlarını test edin. Müşterilerinizi ortak davranışlara göre segmentlere ayırın, mesajlaşmayı kişiselleştirin ve etkileşimi iyileştirin
Karışıklığı azaltın
←Müşterilerinizin ürününüzü nasıl deneyimlediğini keşfedin ve geliştirin; böylece müşteri kaybını azaltın ve gelirinizi artırın.
E-posta Otomasyonu
←Katılımı artırmak için her eylemi otomatik bir e-posta akışına bağlayın
Basit Gösterge Paneli
Her eylemi bir insana bağlayın. Kullanımı kolay tek bir gösterge paneliyle tüm müşteri verilerinizden derinlemesine içgörüler elde edin.
Basit Entegrasyonlar
Elektronik tabloları bir araya getirmek zorunda kalmadan raporları tek bir yerden kolayca çalıştırın
En Çok Harcayanları Bulmak İçin Kolayca Entegre Edin
←'Büyük harcama yapanları' tanımlayan özellikleri ve hepsinin ortak özelliklerini keşfetmek için en iyi uygulamalarla bütünleşin
Huninizi Görselleştirin
←Müşteri davranışları hakkında değerli bilgiler edinmek, stratejilerinizi optimize etmek ve işletmenizin başarısını artırmak için özellik kullanımını, etkin kullanıcıları, sayfa görüntülemelerini ve daha fazlasını analiz etmek üzere huninizin tamamını takip edin.
Tekrar Satın Alımı Artırın
←Müşteri yaşam boyu değerini kategoriye göre ölçün ve gelirle ilgili ödüllü raporlar oluşturun
Ücretsizden Ücretliye Dönüşümleri İyileştirin
←Satışları artıran özellikleri ve içerikleri belirleyin ve müşteri başına daha fazla gelir elde etmek için dönüşüm oranınızı artırın
Evlat Edinme Zamanları
←Kullanıcının kaydolma süresini ve yeni özelliklerin benimsenmesinin ne kadar sürdüğünü izleyerek elde tutmayı artırın ve müşteri kaybını azaltın