Problem çözüm merkezi

firmao
Firmao, pazarlama ve müşteri hizmetlerini birleştiren popüler bir çevrimiçi CRM sistemidir.Firmao, CRM VoIP telefonu ile entegre bir müşteri ilişkileri yönetimi CRM yazılımıdır. Küçük şirketler için en iyi yönetim sistemidir.

CRM veritabanı yazılımında basit müşteri yönetimi

  • Birden fazla satış fırsatı kaynağı
  • Satış süreçlerinin otomasyonu
  • Artan satış hacmi
  • Sorunsuz müşteri etkileşimi
  • Kapsamlı müşteri hizmetleri
  • Müşteri siparişlerinin işlenmesi

CRM sisteminin mobil versiyonu aşağıdakileri sağlar:

  • Önerilen program kapsamlı işlevsellik sağlar. Firmao'dan bir IT sistemi seçerseniz ne gibi çözümler elde edersiniz?
  • Nerede olursanız olun, CRM yazılımında toplanan tüm işlevlere ve bilgilere ücretsiz erişim;
  • Uzaktan ve sabit kişiler tarafından yapılan işlerin etkili birleşimi - bir proje içinde de işbirliği yapabilirler;
  • Seçilen şirketle ilgili bilgilere anında güncelleme ve erişim;
  • Şirketle iletişim kurmanın basitleştirilmiş bir yolu - genellikle bir müteahhit ile iletişim kurmak için yalnızca birkaç tıklama yeterlidir. Bu, herhangi bir belgenin e-posta ile gönderilmesini de içerir;
  • Otomatik muhasebe sistemi - faturalandırmadan cari maliyet ve giderlerin muhasebesine;
  • Uzaktan satıcı en önemli bilgilerin tümüne erişebilir - belgelerden belirli bir müşteriyle ilgili analizlere kadar;
  • En yüksek güvenlik seviyesi - yalnızca yetkili kullanıcılar sisteme ve veritabanına erişebilir.
Firmao CRM'yi farklı kılan nedir?

Firmao, küçük işletmeler için bir satış ve şirket yönetim sistemi yazılımının yanı sıra depo ve satış CRM yazılımıdır. Firmao, bir çevrimiçi CRM sistemidir, küçük işletmeler için harika çalışır. Teknik desteğimiz, her yıl derecelendirmelerde en yüksek puanları alıyor.

Firmao'nun CRM yazılımının faydaları nelerdir?

Firmao CRM araçlarının uygulanması sayesinde müşteri edinme süresini kısaltmanıza, satış sürecinin her aşamasında dönüşümü artırmanıza olanak sağlayacak, ayrıca müşteri yöneticisi yazılımımız, hizmet yönetimi yazılımımız ve en iyi yardım masası yazılımımızı kullanarak müşterilere hızlı ve kapsamlı hizmet sunmanıza olanak sağlayacak bir şirket veri tabanı oluşturacaksınız.

CRM Firmao yazılımı kimler içindir?

Firmao'nun imalat, hizmet ve satış sektörlerindeki orta ölçekli şirketler için tasarlanmış en iyi CRM yazılım sistemleri olduğuna inanıyoruz. Müşteri adayları veya düzenli müteahhitlerle iletişimin gerekli olduğu şirketlerde uygulanır. Firmao online CRM yazılımı, dinamik büyümeyi planlayan şirketler ve uzaktaki çalışanları yönetmek için uzaktan ekip çalışması yazılımına ihtiyaç duyanlar için en iyi CRM sistemidir.

Rakamlarla Firmao

90 000

Şirket

180M

E-posta

16M

Teklifler ve İşlemler

10M

Görev

4.75/5

Google.com -dan 63 inceleme

Standard

19$
kullanıcı başına/aylık
  • CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • E-posta entegrasyonu
  • KDV faturaları, ödemeleri ve makbuzları
  • Zaman çizelgesi, takvim ve projeler
  • Raporlar, çizelgeler
  • Teklifler ve siparişler
  • Bulut depolama - lisans başına 2 GB
  • Android ve iOS mobil uygulamaları
  • Son tarih hatırlatıcıları
  • Przelewy24 Entegrasyonu
  • Ücretsiz teknik destek 08:00-16:00 Pzt-Cum (e-posta)

Professional

29$
kullanıcı başına/aylık
  • Tüm Standart işlevler ve:
  • Verileriniz için özel alanlar tanımlama
  • Sohbet, Canlı Sohbet ve Geri Arama
  • Düzenlenebilir fatura, teklif ve sözleşme şablonları
  • E-posta şablonları ve bir otomatik yanıtlayıcı
  • Bulut depolama - lisans başına 10 GB
  • VoIP entegrasyonu
  • Otomatik çevrimsel fatura oluşturma
  • Fiyat grupları ve bireysel fiyatlar
  • Qiymət qrupları və fərdi qiymətlər
  • Satış fırsatları
  • OCR - fatura işleme otomasyonu
  • Gantt, Kanban diyagramları
  • Satış planı
  • Belge girişleri

Enterprise

49$
kullanıcı başına/aylık
  • Tüm Profesyonel işlevler ve:
  • Özelleştirmeler (ekstra ücretli)
  • Google Takvim entegrasyonu
  • E-posta ve telefon anketleri
  • SMS servis entegrasyonu
  • E-ticaret platformları entegrasyonları
  • Kurye sistemleri entegrasyonları
  • Harita entegrasyonu
  • Belge ve görevler iş akışı
  • ERP - üretim
  • Zapier entegrasyonu
  • Şirket paneli
  • Otomasyonlar, süreçler
  • Veri analizi
  • Ücretsiz teknik destek 8-16 Pzt-Cum (e-posta, telefon), 24 saat/365 (e-posta)

Firmao'nun ödülleri